زنگوله‌ی محفظه‌دار

۵۶۵,۰۰۰ تومان

هزینه ارسال با خریدار است.

دسته:
مشاهده سبد خرید

توضیحات

برای کودک در طی مراحل رشدو تکامل تا حدود 3 سالگی مرحله ای وجود دارد که به آن مرحله‌ی «شناخت دهانی» گفته می‌شود، در این مرحله کودک از راه به دهان بردن اشیاء سعی در کشف و شناخت محیط پیرامون خود دارد. به همین دلیل در تعیین استانداردهای جهانی برای وسایل و اسباب‌بازی بچه‌ها به این مرحله‌ی شناخت دهانی توجه می‌شود و برای تآمین ایمنی کودک، الزاماتی تعیین شده‌است، از جمله اینکه اسباب‌بازی کودک 3- سال اگر دارای قسمت‌های فلزی است آن قسمت‌ها نباید در دسترس کودک باشند و باید در محفظه‌ای قرار گیرند که از تماس قسمت فلزی با دهان کودک جلوگیری کند.
خود این محفظه هم باید دارای شرایط ایمنی ویژه‌ای باشد؛ اگر از چوب یا پلاستیک ساخته می‌شود باید با متریان Food Grade بوده و دارای لبه‌های تیز و برنده نباشد.
در زنگوله‌ی محفظه‌دار «آوانگار صبا» به ایمنی کودکان 3- سال با توجه به الزامات و استانداردهای جهانی توجه شده‌است:
1- محفظه‌ی این ساز ساخته‌شده از چوب بوده و با 2 لایه پوشش جلادهنده‌ی پایه‌آب پوشیده شده‌است. این پوشش جلادهنده طبق گواهی EN71-3 اروپا بدون موادسمی و عنصر سُرب و برای کودکان ایمن است.
2- در طراحی و ساخت بدنه‌ی این ساز همه‌ی لبه‌ها کاملا گِرد شده که علاوه بر تأمین ایمنی محصول، در زیبایی ظاهری آن نیز نقش دارد.
3- فاصله‌ی میله‌های چوبی که زنگوله‌ها در آن قرار دارند، به گونه‌ای است که زنگوله‌ها به هیچ‌وجه بیرون نمی‌آید.
4- در اتصال دسته‌ی چوبی، علاوه بر چسب، دسته با پیچ به بدنه‌ وصل‌شده که احتمال جداشدن آن را به صفر می‌رساند. این پیچ هم درون محفظه‌ی چوبی قرار دارد و کودک به آن دسترسی ندارد.
5- سه عدد زنگوله‌ی فلزی با صدای درخشان و رَسا دورن محفظه‌ی چوبی، آوای زنگ‌دار و شفافی تولید می‌کنند که با توجه به درنظر گرفتن آستانه‌ی شنواییِ کودک 3- سال گوش‌نواز است.
زنگوله‌ محفظه‌دار چوبی، برای معلم‌های موسیقی و مربیان مهد کودک و کسانی که بازی‌های شنیداری با کودک 3- سال انجام می‌دهند بسیار کارآمد است.
همچنین به عنوان یک اسباب‌بازی آموزشی و هدمفمند می‌تواند در سیسمونی یا جعبه‌ی اسباب‌بازی نوزاد قرار بگیرد.
آوانگار صبا با افتخار و اطمینان کیفیت این محصول را ضمانت می‌کند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.


اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “زنگوله‌ی محفظه‌دار”